2019年1月1日 星期二

行山 @ 元荃古道 - 荃景圍 - 下花山 - 石龍拱 YuenTsuenAncientTrail-ShekLungKung

2019 年 1月 1日, 星期二, 凍~

新一年啦~ 行出去~~~ 動起來~~~~

**

哥哥升上中一後, 全無讀書狀態,
我們一家都無奈地等他浪子回書枱.......

經過半年了, 他都故我, 那我只有帶他多多出動到戶外吧....
所以今天就去了石龍拱行山散散大家的悶氣~~

**


由荃景圍港安醫院出發~ 
入口有清晰指示{元荃古道}
全長可到田夫仔, 深井, 只是今天我們中午才出發, 
所以只到石龍拱就要原路來原路走~~

入口有一棵大大榕樹~ 




上{下花山}的斜路十分吃力呢, 好彩唔係好長~
來到第二個涼亭時, 有一條小山路, 就是去下花山的捷徑~

雖然並不清晰, 都細心睇路是會見到的|~ 
急上的山路, 15分鐘左右就會到下花山頂,  


中間有一個好開楊的大石, 可以見到青衣及荃灣~


仲見到一個有似 "猩猩頭" 的大石~



[下花山] 的標高柱是咁樣的, 好細粒~



今日好大風~ 要扎馬才可站起身影相~
天氣好好, 大帽山都可以清楚見到~




**

由下花山行去石龍拱並不遠,
只是上斜路, 好在今天天氣好~ 
一路行一路睇風景, 十分舒服, 








**

話咁快就到達目的地石龍拱了~
今天好熱鬧, 超多人~



行上去石龍拱標高柱並不難行~
當然要去埋打個卡, 


風景十分好, 後有大帽山~
前有青馬大橋~

呢條路算是易行, 快上快樂, 3個小時必定完成到~







**

仔呀~ 新一年, 寄望你認清目標!!!!
努力做好當前的自我責任!!!!!

志比天高~~~





2018年10月28日 星期日

行山 @ 獅山 - 象山 - 大澳 SZE SHAN - CHEUNG SHAN - TAI O

2018年 10月28日, 星期日, 熱~ 有風~ 無雲~

**

由於在10月21日那天, 原定是我和細寶去行山的, 
但大寶見我嬲他不陪我就又再次答應我一齊出發~

點知, 千辛萬苦來到靈隱寺的引水道上, 行了不夠 10 分鐘....
大寶就用千萬個借口說不行了......
我本想硬心腸堅持, 但他又說頭暈, 熱到喊, 
我唔想上頭版新聞就只好放棄了......

**

但.... 我回家心有不甘一星期.....
終於又再次堅持要他找數, 不要多多借口, 
今次我買足飲品, 帶哂帽, 衫, 毛巾, 手套, 我睇你仲有咩講 !!!

所以就出發啦~~~

獅山 322米 >> 象山 449米 >> 大澳


**


在靈隱寺下車, 見靈隱息肩亭, 在旁有引水道直上, 
見到一個山路仔入口, 有絲帶引路就是了~

呢個頭段山路都好急, 快步 45分鐘必到 [ 狗仔石 ]
一定要穿長衫長褲, 因為樹林好窄又多雜草, 樹枝又多, 好易受傷, 






**

穿過 [ 狗仔石 ] 由上回望才似的~
而他真身是 2 個大石呀~ 我們無爬上去影相, 其實是好大好大的~




** 在狗仔石附近有一個迷你版的 [ 望夫石 ] 
和一個側面的 [ 猩猩石 ] 都好似的~



在呢個位置可以睇到大澳~ 
風景好靚~

唔想再行就可以走原路坐車回家啦~~
但我們就是要上埋象山呀~



**

中間有半小時的山路休息, 慢慢享受清風和溫暖太陽~
但急上象山就幾倦.....

但都是15分鐘左右, 好快就到頂啦~


來到449米的象山了~
呢度睇大澳和機場都好舒服~







**

不本我們 1 點才上山以為無人, 
剛巧有一哥哥姐姐在我們前面, 
2寶不停追住他們傾計, 

亦都幸運地有他們帶我們下山, 
因為下山時有路唔清楚, 
只有一個指示, 
但中途的路徑真的好多支路, 
我手機又收不到信號, 
心內慌得很呢........








**

一路下山的路好舒服, 睇住日落來行, 
而最段的一段路都有一個名石 [ 海狗石 ] 
但我覺得他似老虎多一些~~




總結 : 
今日準備是不足的..
水不夠, 路徑未睇熟, 
所以下次要再做好功課~
幸運是有人帶一帶, 
但不是次次都咁好彩的, 要小心,