2016年5月6日 星期五

2016 年の雪花飛揚北海道 Hokkaido 7 日遊。Day 5 。2 小樽雪燈祭, 小樽雪あかりの路, (運河)

2016年 2 月12 日, 星期五, 年初五, 晴天~

**

由水族館回到三角市場~ 一場來到無理由唔食呀~
雖然今次好想去二條市場, 但無謂左搵右揾啦~
立即食隻蟹做午餐啦~~







**

為了要用哂那些 HPT 劵, 下午我們就去了小樽築港的 AEON 購物~
計錯數而買多了幾本, 所以心內好慌張呢....
在呢度都用唔哂就唔知留來做咩好了~
所以買了內衣, 化妝品, 玩具, 鞋, 
而衰在有 D 部門又唔用得, 而想買又無新, 
唉, 千辛萬苦咁用了幾本,

如果有時間就去三井 OUTLET 吧, 
睇別人網上介紹買到好多正貨~
但我無時間啦, 2個小時左右要回運河睇雪燈~
因為上次來時未開始, 所以今次一次要去打個卡呀 !!!!


** 

由 JR 小樽坐巴士到運河, 是一架美麗的觀光車, 
細寶超興奮 !!!



 ** 小樽雪燈祭 ** 小樽雪あかりの路

沿路雪燈都好靚, 只可惜是今日溫度回升到 3, 4 度,
好多雪燈都半熔狀態....... 可惜....




運河呀~~~ 
上次行唔到來, 今次終於都來到啦~
好多人呢~ 而今次無飄雪, 浪漫感大減 !!!


在柔和的蠋光下, 大細寶都特別乖仔呀~~













本想在小樽運河食堂食飯的, 
但多人得很, 
唯有快步到 [ 手宮線跡地 ] 的雪燈祭區睇埋才開餐啦~



2016年5月5日 星期四

2016 年の雪花飛揚北海道 Hokkaido 7 日遊。Day 5 。1 小樽水族館 おたる水族館

2016年 2 月12日, 星期五, 年初五, 

**

先來食個網上人人推介的酒店早餐, 
魚生飯是必食推介~~
水果和炸蝦都是2寶推介~~
大人1500
小人700
好合理的價錢~
雖然無了帶子, 但甜蝦和吞拿魚都好新鮮~ 
魚子大大粒 !!!!



**
坐的士到JR站, 出發到小樽水族館~
倆年前因大風大雪, 去到巴士站都找不到入口而過門不入,
今天在高溫下到訪, 向大細寶有交代, 完成任務了~~


水族館雖然細細的, 都好多表演和餵食時間,
入口處就是精品店, 買手信是指定動作啦~~

海洋迷大寶睇到唔願走呀~~
而呢度都有好多特色魚, 
天使魚的真身都見識了~







**
海豚表演好精彩~

企鵝散步雖無旭山動物園的大規模, 
不過就可以近距離觀看~






正正因為可以近距離睇真 D, 細寶的小手就被喙了一下了~
**




 ** おたる水族館 *水族館otaru-aq **


上午睇行程完畢~