2008年6月1日 星期日

金魚街

早上去完bb聚會, 唔痴家既baba又提議到金魚街行一陣,


好啦, 就帶曳人寶去睇吓魚魚, 龜龜, 狗仔同貓仔啦~


唔知係唔係睇得太多魚魚既關係,


今次大寶對魚既興趣大大減少.....


轉移去睇小倉鼠,



剩係睇小倉鼠都睇到唔願走,


自己企到倦倦地就要我抱住睇, 可憐我同baba就罰企半小時....




行行吓又睇貓貓追波波,


不停問我點解貓貓要追波波?? 點解咁細隻既??


點解唔出來玩既?? 點解我唔掂得既??


變咗問題大王!



曳B聚會之端午節

今次我地既主題係端午節呀~


首先就唱吓歌仔做吓動作,


其中聽故事環節係估唔到咁專心, 多得講故事既ee,


既吸引又生動, 引領到所有小朋友所專注,



好專心咁跟住做動作,



可惜跟到錯哂, 截順風車既手勢由前後變咗左右??



手指又錯, 一指神功??



以為自己做啱哂~ 傻笑!!!




玩遊戲, 做龍舟,



初初都好肯自己做, 但最後都要baba出手才能完成,



表面以為對食糭好有興趣, 但都係唔肯放入嘴........



龍舟既完成作品~


多得幾位媽咪既分功合作, 好靚~ 特別係個龍舟外殼!!