我愛發脾四, 我愛發脾四2寶, 我愛在苦中作樂陪伴你們成長!!
早上去完bb聚會, 唔痴家既baba又提議到金魚街行一陣,
好啦, 就帶曳人寶去睇吓魚魚, 龜龜, 狗仔同貓仔啦~
唔知係唔係睇得太多魚魚既關係,
今次大寶對魚既興趣大大減少.....
轉移去睇小倉鼠,
剩係睇小倉鼠都睇到唔願走,
自己企到倦倦地就要我抱住睇, 可憐我同baba就罰企半小時....
行行吓又睇貓貓追波波,
不停問我點解貓貓要追波波?? 點解咁細隻既??
點解唔出來玩既?? 點解我唔掂得既??
變咗問題大王!
今次我地既主題係端午節呀~
首先就唱吓歌仔做吓動作,
其中聽故事環節係估唔到咁專心, 多得講故事既ee,
既吸引又生動, 引領到所有小朋友所專注,
好專心咁跟住做動作,
可惜跟到錯哂, 截順風車既手勢由前後變咗左右??
手指又錯, 一指神功??
以為自己做啱哂~ 傻笑!!!
玩遊戲, 做龍舟,
初初都好肯自己做, 但最後都要baba出手才能完成,
表面以為對食糭好有興趣, 但都係唔肯放入嘴........
龍舟既完成作品~
多得幾位媽咪既分功合作, 好靚~ 特別係個龍舟外殼!!